מדוע להיעזר בשירותי חוקר פרטי?

מידע שווה כסף, ולפעמים קשה להגיע אליו בעצמכם. לשם כך תצטרכו להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי אמין. אם אתם מחפשים חוקר פרטי בבת ים, הגעתם למקום הנכון. המשרד מנוהל על ידי עו"ד אייל סברו, בעל ניסיון בדיני משפחה שהפך את הניסיון ארוך השנים בהתמודדות עם מקרים שונים הקשורים לבגידות ולבעיות משפחתיות שונות לחברת חקירות המציעה ערך מוסף ללקוחותיה.

מה הוא עושה בערבים?

לאיתור בעל או אשה בוגדניים יש השלכות רגשיות רבות, אך, עם זאת, גם השלכות כלכליות. במרבית המקרים בן הזוג הבוגד נמצא כאשר ידו על התחתונה במקרה שדיון העוסק בחלוקת ממון בני הזוג מגיע לכתלי בית המשפט. משרד חקירות מומחה העוקב אחרי בן הזוג, בשילוב חוקר פרטי בבת ים ובערים נוספות יאפשר לכם להגיע לאמת – ולתעדה באמצעות תמונות וקטעי וידיאו. עם התוצאות תוכלו לפעול כרצונכם.

מסירות משפטיות

חלק מהאנשים המקבלים לידיהם זימון לבית המשפט היו מעדיפים, בדיעבד, שלא לקבלו. לכן, לעתים, מי שיודע כי יש עילה לתבוע אותו, יסרב לקבל מעטפות ומסמכים שנשלחו אליו על ידי שליח. עם זאת, כאשר אתם פונים לחוקר פרטי הוא יוכל לאתר את אותו אדם ולוודא כי המכתב נמסר לידיו. כמובן, שרגע המסירה יוקלט ויתועד, כך שאותו אדם לא יוכל לטעון לאחר מכן כי לא קבל את המעטפה לידיו.

חקירות עסקיות – האם העובדים או השותפים העסקיים שלכם אמינים

פרטנר נאמן לעסקים יכול להיות הבסיס לעסק מצליח, אך כאשר אתם עובדים עם אדם שעשוי לבגוד בכם, להעביר סודות למתחרים או לגנוב מהעסק – אתם עשויים למצוא עצמכם מפסידים סכום ניכר. לשם כך אנו ממליצים להיעזר בשירותינו, באמצעות חוקר פרטי בבת ים הבודק את הרקע של אותו אדם, ומסוגל להוציא גם "שלדים" ישנים מארונו. חשוב לדעת כי אדם שמעל בעבר, עשוי להמשיך לעשות זאת גם בעתיד, במקום אחר, וכעת הוא רק מחפש את הקורבן הבא.

משרד רז חקירות פועל ברחבי המרכז, ומשרת לקוחות רבים בתחומים שונים כגון: חקירות אישיות, בדיקות פוליגרף, חקירות עסקיות, איתור כספים ואף משווק אמצעים טכניים על מנת לסייע במעקב.

למידע נוסף על חוקר פרטי בבת ים חייגו אלינו בטלפון 03-956-6060