סימנים של האזנת סתר לפלאפון

אם אתם חושדים כי מישהו מאזין לכם בעזרת הסימנים הבאים תוכלו לאשש את החשד או לבטל אותו. קיימות היום תוכנות ריגול חכמות ומתוחכמות אותן ניתן לשתול בתוך טלפונים ניידים בקלי קלות. האזנות סתר לפלאפון הן טכניקה בה משתמשים משרדי חקירות בכדי לאסוף מידע. האזנות אלו נפוצות מאוד גם במקרים של ריגול עסקי.

אתם תופתעו לגלות כמה בקלות אפשר יהיה להתקין אצלכם במכשיר הטלפון האישי את תוכנת ההאזנה. ניתן להתקין את יישום ההאזנה גם ללא גישה ישירה אל המכשיר. הטלפון ממשיך לפעול כשורה כך שרוב האנשים כלל אינם שמים לב לכל שינוי. בתקופה בה מכשיר הטלפון נמצא צמוד אלינו במהלך היום כולו הבחירה בו כאמצעי ריגול הגיונית לחלוטין.

באלו מכשירי טלפון אפשר להתקין תוכנות האזנת סתר?

האזנות סתר לפלאפון מאפשרות האזנה לשיחות בזמן אמת, העתקה של מסרונים, שידור מיקום, שידור של תמונות מתוך המכשיר. את תוכנת ההאזנה אפשר להתקין במכשירי טלפונים חכמים עם מערכת הפעלה אנדרואיד, ווינדוס מובייל וגם סימביאן. האזנת סתר לפלאפון אפשרית גם במכשירי אייפון בתנאי שהמכשיר עבר פריצה.

סימנים של האזנת סתר לפלאפון

אם הסוללה שלכם מתרוקנת לפתע מהר יותר מהרגיל גם כאשר אנכם עושים כל שימוש במכשיר, החשד מתעורר. אם הסוללה לפתע גם מתחממת וצורכת יותר אנרגיה, זה הזמן לבדוק את תקינות הסוללה ולבחון אלו יישומים גוזלים את רוב האנרגיה.

כאשר כיבוי הטלפון הופך איטי יותר ייתכן כי הסיבה לכך היא יישומי צד המותקנים במכשיר. תוכנת ההאזנה זקוקה לזמן בכדי להיסגר, היא מעכבת מעט את כיבוי המכשיר ומדליקה אצלכם נורה אדומה של חשד.

תוספת של הפרעות ורעשים אל כל שיחה מעוררת גם כן חשד להאזנות סתר. אם אתם נתקלים הרבה בהפרעות ורעשים במהלך שיחה באזורים בהם אין כל בעיית קליטה, כדאי לבצע בדיקה מקצועית לאיתור של תוכנות האזנת סתר לפלאפון.

אם הטלפון שלכם משמיע רעשים של קליטה ושידור גם כאשר אינו נמצא בשימוש כדאי לבדוק מהי הסיבה לכך. כל התנהגות מוזרה של הטלפון כמו הפעלה עצמית של התאורה, פתיחה וסגירה עצמית של תוכנות או טעינה עצמית, עשויה להעיד על קיומה של תוכנת האזנה במכשיר.

המעוניינים בפרטים נוספים אודות האזנות סתר לפלאפון מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון שמספרו 03-956-6060