זבוב על הקיר חייו של חוקר פרטי – עו"ד אייל סברו | רז חקירות | משרד חקירות | חוקר פרטי

₪88.00

אייל סברו הוא חוקר-סופר, שמתבונן בקליינטים שלו בשתי עיניים: האחת מקצועית לעילא, והשנייה ספרותית למהדרין. "זבוב על הקיר" הוא אוסף מרתק ומשעשע של חולשות אנושיות, הצצה בלתי אמצעית לכל מי שרוצה לדעת איך עולם החקירות ועולם הזוגיות – מתמזגים יחד. מומלץ הן כחומר קריאה, הן כחומר גלם, ובעיקר כתמרור אזהרה לאלו שבינינו הנמצאים בזוגיות.
יכולת של אבחנה אנושית .ללקוחותיו מוסר אייל סברו דוחות יבשים של מעקבים נסתרים, אבל לקוראיו הוא מביא סיפורים מצחיקים ונוגעים ללב על האופי האנושי. מאחורי הזבוב […] הקיר מסתתר סופר חוקר עם עין בוחנת.

לרכישה ניתן ליצור קשר עם המשרד

תיאור

אייל סברו הוא חוקר-סופר, שמתבונן בקליינטים שלו בשתי עיניים: האחת מקצועית לעילא, והשנייה ספרותית למהדרין. זבוב על הקיר חייו של חוקר פרטי הוא אוסף מרתק ומשעשע של חולשות אנושיות, הצצה בלתי אמצעית לכל מי שרוצה לדעת איך עולם החקירות ועולם הזוגיות – מתמזגים יחד. מומלץ הן כחומר קריאה, הן כחומר גלם, ובעיקר כתמרור אזהרה לאלו שבינינו הנמצאים בזוגיות.

יכולת של אבחנה אנושית .ללקוחותיו מוסר אייל סברו דוחות יבשים של מעקבים נסתרים, אבל לקוראיו הוא מביא סיפורים מצחיקים ונוגעים ללב על האופי האנושי. מאחורי הזבוב […] הקיר מסתתר סופר חוקר עם עין בוחנת.

זבוב על הקיר חייו של חוקר פרטי

אנחנו זבוב על הקיר בחיים של אנשים"… כך אמר לי גולן, חוקר פרטי ותיק, שלימד אותי את רזי המקצוע בראשית דרכי בתחום החקירות הפרטיות.
מאז, חלפו 20 שנים ובאמתחתי תיקי חקירה רבים, בכולם נהגתי כ"זבוב על הקיר" – נוכח במקום, מבלי להיות מורגש, מבלי להתערב.
ספר זה אוצר בתוכו אוסף סיפורים אנושיים, מרתקים, מפתיעים, טראגיים ומשעשעים, המבוססים על מקרי חקירה שהונחו על שולחני, דרכם תוכלו לחוות מקצת מחייו של החוקר הפרטי.
מה עושה איש הייטק מיליארדר שמגלה כי אשתו מנהלת רומן בבוקרשט?
כיצד מגיב מאמן הכושר השרירן כאשר הוא מגלה שאשתו בוגדת בו עם שרירן אחר?
דרכו "המיוחדת" של בעל מוסך נבגד להשלים עם בגידתה של אשתו.
ביקור במכון ליווי המסתיים באופן לא צפוי.
סיום מפתיע למעקב אחר נהג אוטובוס בקהילה החרדית.
אישה נשואה המבקשת מעקב אחר מאהבה הצעיר, כדורגלן ידוע.
קריאת הספר טומנת בחובה הצצה לעולמם של האנשים הסובבים אותנו, הצצה לסודות הכמוסים ביותר שלהם, שאפילו האנשים הקרובים להם לא חלמו עליהם.