הדרכה קצרה להתקנה של מצלמות מעקב זעירות

אם אתם מעוניינים לדעת מה מתרחש במקום מסוים בהעדרכם, השתלה של מצלמת מעקב זעירה היא התשובה. היתרון הגדול של הוא גודלן, ניתן להסתיר אותן בתוך כל מיני חפצים מבלי שיבחינו בהן. כאן תוכלו לקבל טיפים שימושיים להתקנה חכמה ונכונה של מצלמות זעירות. התקנה נכונה נחוצה לקבלת התמונות הדרושות לכם.

שימושים אפשריים של מצלמת מעקב זעירה

  1. מעקב אחר המטפלת או עוזרת הבית.
  2. מעקב אחרי העובדים בעסק.
  3. השגחה על הילדים בבית.
  4. מעקב אחר כניסת זרים אל החצר.
  5. חקירת בגידות.

כיצד מבצעים את ההתקנה?

תחילה נציין כי מדובר בהתקנה פשוטה מאוד אותה תוכלו לבצע בעצמכם ללא כל קושי. השלב הראשון בהתקנת המצלמה יהיה בחירה נכונה של מיקום עם שדה ראייה מתאים. אם תציבו את המצלמה במיקום מרוחק מהאובייקט בו אתם מעוניינים תקבלו שדה ראייה רחב יותר, אך האובייקטים ייראו קטנים מאוד. אם תציבו את המצלמה בקרבת האובייקט תקבלו תמונה גדולה וברורה יותר של שטח מצומצם.

הצעד הבא בבחירת המיקום המתאים להצבת המצלמת עוסק בתאורה. עליכם לבחון את מיקום החלון בחדר ואת מיקום גופי התאורה. הצבת מצלמת מעקב זעירה אל מול החלון עלולה לגרום למצב בו אור השמש יסנוור את המצלמה. עליכם להקפיד להציב את המצלמה על הקיר בו ממוקם החלון. גם גופי תאורה חזקים בקרבת המצלמה עלולים לסנוור אותה.

מצלמות מעקב זעירות לצילום לילה

כל מצלמה זקוקה לאור על מנת לצלם. אם אתם מעוניינים לבצע את השימוש במצלמה בחדרים חשוכים או בשעות הערב יהיה עליכם לבחור בציוד צילום טרמי המזהה את חום הגוף. מצלמה טרמית אינה מסוגלת להציג תמונות מפורטות בהן תבחינו בתווי הפנים של האדם, אך היא כן תוכל להציג דמויות.

איך אדע אם בחרתי מיקום נכון?

הדרך הטובה ביותר לדעת האם המיקום בו בחרתם אכן עונה לצרכים ולציפיות שלכן תהיה בחינת התוצאות. תוך התבוננות בתמונות אותן משדרת/מצלמת המצלמה תוך להחליט האם יש צורך בהזזה של המצלמה, תאורה נוספת, הגדלת שדה הראייה. מצלמות מעקב זעירות קל מאוד להזיז ממקום למקום ולהתקין מחדש.