משרד חקירות פרטי עוסק באיתור מידע, ראיות והוכחות. מדובר במידע שגורמים שהם לא בעלי ההבנה, הידע, הניסיון והמשאבים הרלוונטיים או לחלופין נדרש רישיון חוקר פרטי בעל רישיון לניהול משרד חקירות לביצוע העבודה – אינם יכולים להשיג בכוחות עצמם. משרד חקירות פרטי יכול לעבוד הן עם לקוחות עסקיים, והן עם לקוחות פרטיים.
המשרד עוזר פעמים רבות לנשים ולגברים בניהול תיקי גירושין באופן יעיל ומתקדם. כשצריך לאתר כספים ורכוש וליצור פרופיל של הנחקר, לרבות השגת מידע על: נכסים, רכוש, כלי רכב, חברות שבבעלותו, חשבונות בנק גלויים וסמויים ומקורות הכנסה קיימים – נעזרים במשרד חקירות. באופן כללי כשמדובר בחקירות אישות ובתיקי גירושין, משרד חקירות יכול להעניק מידע רב ולנהל את התיק באופן חכם ומתוחכם יותר.

רז חקירות

המשרד שלנו מעסיק חוקרים מיומנים וחכמים, שעובדים ע״פ רוב רק אצלנו, והוא מנוהל על ידי עו"ד אייל סברו, עם התמחות בדיני משפחה. ניהלנו אינספור תיקי גירושין והמשרד שלנו ידוע מאוד בציבור הרחב בכל הקשור לחקירות אישות. הופענו פעמים רבות במדיה הארצית וניהלנו תיקים גם של אנשים מפורסמים. עו"ד אייל סברו עוסק בתחום מאז שנת 1992 והמשרד עצמו קיים ופועל מאז שנת 1995, כך שאנו ללא ספק עתירי ניסיון.

ליווי אישי של התיק שלכם

המשרד שלנו ילווה אתכם באופן אישי ופרטני בכל השלבים של ניהול תיק הגירושין. נעניק לכם ייעוץ מעמיק מההתחלה ועד סוף התהליך. תקבלו עדכונים שוטפים לגבי כל מה שיש לעדכן ולגבי כל ההתפתחויות החשובות שבדרך.

חקירות עסקיות

המשרד שלנו עובד לא רק עם לקוחות פרטיים, אלא גם עם לקוחות עסקיים רבים. גם במקרה של חקירות עסקיות, המשרד שלנו מסוגל לאתר מידע רב הנוגע לחייו ולעברו של הנחקר. נוכל לאתר מידע הנוגע לטיב האופי והאישיות שלו, מצבו הכלכלי והנכסים שבהם הוא מחזיק. בעולם העסקי, מהימנות היא מאפיין חשוב מאוד, ונוכל לספק לכם מידע מעמיק בדבר המהימנות של כל אדם או גורם שנחקור עבורכם.
משרד "רז חקירות" ועו״ד אייל סברו כאן בשביל לספק את כל המידע שלו אתם זקוקים, וכדי להעניק לכם ייעוץ וליווי אישי לכל אורך הדרך שנעשה ביחד. צרו איתנו קשר בטלפון 03-9566060 וצפו בהופעות שלנו בטלוויזיה בקישור הבא.