מחירים של חוקר פרטי בגידות  – כמה זה עולה?

כולנו מסכימים שאין מחיר לאמת. אם יש לכם חשד לחוסר נאמנות ומחויבות בתוך מערכת היחסים כדאי לכם לחשוף את האמת כמה שיותר מהר. בני זוג בוגדים עלולים להתחיל לתכנן מהלך גירושין מתחת לאפכם, למעול בכספים משותפים וגם לפגוע בכם מבחינה רפואית.

אם אתם יודעים שבן/בת הזוג בוגדים ומתכננים צעד של גירושין, בעזרת חוקר פרטי בגידות תוכלו לקבל הוכחות לדבר הבגידה ולהתחיל לפעול. ההוכחות ישרתו את טובתכם בבית המשפט הרבני וגם בבית המשפט לענייני משפחה. חשיפה מוקדמת ככל האפשר של בגידה בתוך מערכת היחסים תאפשר לכם לצמצם את הנזקים ולשקם את חייכם מהר יותר. בן/בת זוג בוגדניים מסכנים אתכם בחשיפה למחלות מין ושאר מחלות המועברות במגע מיני.

כמה עולה חוקר פרטי בגידות לחקירה מהירה?

החוקר הפרטי מתמחר את עבודתו בהתאם לפעולות המבוצעות ושעות העבודה הדרושות. יהיו מקרים בהם חקירת הבגידה תהיה קצרה מאוד בעוד במקרים אחרים יהיה צורך בחקירה ממושכת ומורכבת. חקירות בגידה דורשות צוות של שני חוקרים פרטיים : חוקר אחד נמצא ברכב וחוקר שני בד״כ בקטנוע/אופנוע. התמחור נקבע בהתאם לשעות העבודה והוצאות של המשרד במהלך המעקב.

הניסיון שלנו מאפשר לנו לתת לכם מחיר משוער. בתחילתה של כל חקירה יוסבר ללקוח מהן העלויות הצפויות. הלקוח רשאי לקבוע תקרת סכום למימון החקירה ואנו נעשה כל מאמץ להגיע לתוצאות מבלי לחרוג מהתקציב שנקבע. חשוב לציין כי לכל חוקר פרטי בגידות מחירים משלו בד״כ השיטה תהא שעות מעקב וק״מ. 

איך אתם יכולים לעזור לנו לסיים מהר את החקירה?

אתם כבני זוג מכירים היטב את השגרה של בן/בת הזוג שלכם. אתם יודעים מהם השינויים הקטנים בשגרה שעוררו אצלכם את החשד לבגידה. לכם ישנה גישה אל מכשיר הטלפון של בן/בת הזוג וגם אל המחשב האישי. נסו לאסוף כמה שיותר מידע בכדי לסייע לצוות החקירות לספק לכם תוצאות מהירות. בעזרת טיפים שלכם החוקרים ידעו באלו שעות כדאי לבצע את המעקב ואתם תוכלו לדעת במהרה האם אכן אתם ישנה בגידה במערכת היחסים. אם אתם יודעים בוודאות שמתרחשת בגידה וזקוקים רק להוכחות ניתן יהיה להסתפק בחקירה קצרה.

למידע נוסף על חוקר פרטי בגידות, מחירים, בירורים ופרטים נוספים בטלפון 03-956-6060