בדיקת האזנות סתר: האם מישהו מקשיב לכם ללא ידיעתכם?

נסו לשחזר את מספר שיחות הטלפון האחרונות שלכם. את הנאמר בהם. חלק מהשיחות הייתם יכולים לבצע גם בחוץ, מבלי חשש שאדם זה או אחר ישמע אותם ויגלה מידע פרטי עליכם, אך חשבו כמה שיחות ערכתם בבית, ולא שערתם בלבכם שאולי אתם בעצם… מוקלטים? אם מקנן בכם החשש שאולי אתם מוקלטים – מומלץ להזמין שירותי בדיקת האזנות סתר.

למה מאזינים לכם?

האזנות סתר הן אחת הדרכים לגלות עליכם מידע רגיש. אם מדובר בבעל שנפגש בפגישות דיסקרטיות עם המאהבת, או בקבלת מידע על לקוחותיך הגדולים – האזנה לשיחות המתנהלות בין הנמצאים בחדר, או לשיחות הטלפון, יעניקו גישה לאינפורמציה חשובה. אך, אם השכלתם לבדוק האם יש האזנות סתר ברחבי החדר, בטלפון הביתי או הנייד – תוכלו להסירם ולחזור להתנהל בפרטיות הרצויה.

בדיקת האזנות סתר במרחב הביתי

בדיקת האזנות סתר בבית מתבצעת על ידי מומחים בעבודה עם ציוד ריגול. אנו מכירים את שיטות ההאזנה השונות, ויודעים לאתר מכשירי מעקב שונים. באמצעות שימוש בציוד הפועל נגד מכשירים אלה, ומסוגל לאתר מצלמות נסתרות, האזנות סתר ואפילו מכשירי מעקב מבוססי GPS – אנו יכולים להחזיר לכם את החיים שהיו לכם לפני החדש כי אולי… אתם לא באמת לבד במרחב הביתי שלכם.

בדיקת האזנות בעסק

האזנות סתר פועלות לשני כיוונים. לעתים אתם מתקינים מצלמות וציוד על מנת לבחון מה העובדים שלכם עושים כאשר אינכם בנמצא. עם זאת, בחלק מהמקרים אנו מגלים האזנות סתר שמקורן דווקא בחברות מתחרות, המעוניינות לאסוף מידע אודות הפעילות העסקית שלכם. בדיקת האזנות סתר בעסק תחזיר לכם את הביטחון שהמידע העסקי החשוב שלכם – שמור בידיכם בלבד.

האם כדאי להסיר מיד את ציוד המעקב אחריכם במידה ומצאתם אותו?

במידה וגיליתם שמאזינים לכם, תוכלו לבחור אם הנכם מעוניינים להסיר את ציוד המעקב, או דווקא להשתמש בו על מנת לגלות את האדם העומד מאחורי האזנות הסתר. חברתנו תשמח להעניק לכם ייעוץ בכל הנוגע לאיתור מכשירי האזנה, ומה ניתן לעשות במידה והתגלו כאלה. זכרו, על פי החוק איש אינו אמור להאזין לכם, ואם אתם מוצאים ציוד כזה תוכלו לבחור להתחיל חקירה פלילית.

רוצים לקבל עוד פרטים על בדיקת האזנות סתר? פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 03-956-6060 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם!