הסיפור השבועי – "רחלי הקטנה" עו"ד אייל סברו חוקר פרטי – רז חקירות

רחלי הייתה חברה טובה של אחותי עוד מילדות, יחד למדו בבית הספר, יחד התגייסו ויחדיו השתחררו. רחלי מיהרה להתחתן עם יניב, חתיך שהכירה בשרותה הצבאי כמש"קית ת"ש. בחתונתם רבת המוזמנים חגגתי גם אני מתוקף ההיכרות רבת השנים עם הילדה הקטנה שהסתובבה אצלנו בבית ובגרה פתאום.

כעבור שנה נולד לרחלי ילד מקסים, בעלה, יניב, עבד כמכונאי רכב באחד המוסכים בבת ים, ורחלי שקדה על גידול העולל שזה עתה נולד, העתיד נראה מבטיח. באחד הימים החורפיים של אשתקד דפק על דלת משרדי גבר צעיר, מייד עם היכנסו אלי החוויר ואמר, "רגע, אני מכיר אותך", ברוך הבא, יניב, עניתי ומייד הרגעתי אותו בקטע של הדיסקרטיות. יניב ישב מולי על כוס קפה שהכינה הפקידה ושטח בפני את בעייתו, לדבריו, 7 חודשים מאז שנולד תינוקם המקסים חדלה רחלי מלקיים עמו יחסי מין. נו, אמרתי, אולי הבעיה בעצם הלידה, מין בעיה פסיכולוגית? "לא", ענה לי, "אני משוכנע שיש לה מאהב, אני מרגיש שהיא השתנתה מאוד".

יניב סיפר לי כי מאז הלידה, נוהגים רחלי והוא לבלות בנפרד, זה התחיל בחופשה עצמאית של שבוע, והתרחב לאחרונה לנסיעה של רחלי לבד לאילת, ואותו הדבר
שלו עצמו. כמובן שכל אחד מהם צרף לכל חופשה חבר/ה. שאלתי את יניב מי מביניהם היה האחרון שיצא לחופשה, הוא נקב בשמה של רחלי, שאלתי האם יוכל לבקש חופשה כזו בעצמו, ואכן כך היה. רחלי, לא רק שהסכימה מיד, לדבריו אף שמחה על כך ועודדה אותו, דבר שמבחינתי תרם לחשדות משקל נוסף.
יום חמישי הגיע, יניב ארז מזוודה וטס עם חבר נוסף לאילת לחופשת סוף שבוע באחד מבתי המלון בעיר. כמובן שבאותו הבוקר ליוו את רחלי שליוותה את יניב לשדה התעופה שניים מחוקריי אשר התחילו את הבוקר מוקדם מתחת לביתה.
המעקב היה פשוט, רחלי ליוותה את יניב לשדה התעופה, נפרדה ממנו לשלום בנשיקה חפוזה ומיהרה לביתה. בשעות אחר הצהריים ירדה עם חברה לסיבוב קצר ברחובות והכל נראה שיגרתי, לכאורה.

למחרת יום שישי, עסקה רחלי רוב שעות היום בקניות, פעם למכולת, פעם לקונדיטוריה, ונראתה כמי שמתכוננת לשבת כבשגרה.
בשעות הערב המאוחרות דיווחו לי חוקריי כי שתי חברות צעירות עלו לביתה של רחלי, כעבור מספר שעות, לקראת חצות הגיעה גם נערה צעירה שבהמשך הסתבר הייתה הבייבי סיטר. שלושת הבחורות הצעירות והנאות יצאו יחדיו לבלות, רחלי נראתה חתיכה, ואלמלא זכרתי אותה כבת בית אצלי ייתכן והייתי מפתח מחשבות אחרות. השלוש התחילו את הערב בבית קפה ידוע בבת ים, שם שתו קפה אכלו עוגה, ונראו משוחחות עם בני המקום, גברים, נשים, והכל עשה רושם כאילו ויש משהו באוויר ולכן הכנסתי את חוקריי לכוננות ספיגה, דהיינו, אקשן בקרוב.

לאחר שהמשיכו לתל אביב, הצטרפתי גם אני למעקב, השלוש נראו באמת מושכות תשומת לב וציפיתי כי מתישהו, יצטרפו גברים למסיבה. בשעה שתיים אחר חצות נפרדה אחת הבחורות מרחלי ומהנוספת והצטרפה לבחורה אחרת ואלו נעלמו, רחלי והבחורה הנוספת גלשו לכיוון הטיילת בתל אביב, כשאני וחוקריי אחריהם.
בשלב מסוים ירדו השתיים לחוף הים וישבו על החול הלח, בשלב זה כבר הייתי משוכנע כי תכף יצטרפו אליהם שני גברים, אבל לא כך היה. לאחר ישיבה של חצי שעה לערך קמו השתיים והחלו פוסעות על קו גלי המים הנשפכים לחוף, קיפלו את הג'ינס וחלצו נעליים והתהלכו יד ביד. האם מדובר בשיחת נפש של שתי נשים נשואות, שמספרות אחת לשנייה את מעלליי הבעל ולבטיהן, או שמא מדובר בחברות שגלשה מעבר לכך???
את התשובה לכך קיבלתי מול פניי ומהר, רחלי והנוספת עלו לאחת מסוכות המצילים שבחוף. חוקריי ואני התמקמנו במרחק מה, והחלפנו את הציוד לראיית לילה במטרה לצלם באיכות טובה את המתרחש על הסוכה, ומה שהתרחש שם… רחלי והנוספת החלו בחיבוקים קצרים, אחר כך עברו לנשיקות קצרות ובהמשך התעלסו במרץ על סוכת המציל. הייתי בהלם!!! לא האמנתי, והתחלתי כבר לחשוב איך אני מספר על כך ליניב.
במהלך השבת פגשתי באחותי אצל הוריי שגרים בדרום הרחוק, מה שלום החברות שלך? שאלתי אותה, על רחלי סיפרה אחותי, כי מאז נולד בנה הקטן, שינתה חייה וכנראה נתקפה בדיכאון לידה, לא מתקשרת, לא מספרת, וכפי שהבינה כבר לא חיה טוב עם בעלה, מה את אומרת? עשיתי עצמי מופתע, אילו ידעה איזה דיכאון לידה ואיזה "נעליים", חשבתי לעצמי.

ביום ראשון בצהריים פגשתי ביניב במשרדי, הצגת הדו"ח והוידאו הייתה קשה, יניב מחה דמעה ועוד דמעה ונראה כמתמוטט. הוא פשוט לא האמין, לדבריו, עד לחודש האחרון של ההריון קיים יחסי מין עמה באופן רגיל ושוטף, הכל החל לאחר הלידה טען, הכל לאחר הלידה. את הבחורה שעמה תינתה רחלי אהבים, לא הכיר יניב.
כעבור מספר חודשים נקראו חוקריי לבית הדין הרבני במטרה להעיד את אשר ראו באותו הלילה על סוכת המציל, מיותר לספר לכם את חוסר הנוחות שהרגישו הדיינים המבוגרים עם הכיפה והזקנקן. כשחזרו חוקריי שאלתי מייד, האם חויבה בגט, "אל תשאל", ענו לי חוקריי, "אל תשאל". מסתבר שבשעה שאנחנו עקבנו אחרי רחלי, עקבו חוקרים מטעמה אחר יניב, זה מסתבר עזר להם בעבודתם, "והשתולל" עם שני נערי ליווי שהזמין לחדרו, ותועד "משתולל" עמם בג'קוזי אשר במרפסת הסוויטה ששכר לעצמו.
עורכי הדין עשו שמח מכאן ומכאן, החוקרים הרוויחו מכאן ומכאן וכולם יצאו נשכרים, בני הזוג חויבו בגט זה כלפי זה, הרכוש הדל שצברו בשנות הנישואין הקצרות חולק שווה בשווה ונפלה השלווה בביתם, האומנם?!

רוצים לקבל את הסיפור השבועי בכל שבוע מאת החוקר הפרטי אייל סברו? הצטרפו לרז חקירות בפייסבוק!
להזמנת הספרים: "סודות" של החוקר הפרטי ו"זבוב על הקיר" – חייו של החוקר הפרטי מאת החוקר הפרטי אייל סברו רז חקירות לקטעי וידאו של אייל סברו החוקר הפרטי – רז חקירות היכנסו.

[/fusion_builder_column_inner]

"זבוב על הקיר" – חייו של חוקר פרטי "סודות" של חוקר פרטי אייל סברו – רז חקירות

הסיפור השבועי של החוקר הפרטי אייל סברו – רז חקירות. הסיפור השבועי הינו סיפור המבוסס על תיק חקירה אמיתי שטופל במשרד רז חקירות – אייל סברו החוקר הפרטי ועורך דין לענייני משפחה, השמות, הזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו ע"מ לא לחשוף את לקוחותיי היקרים. הסיפור הינו לשימוש אישי בלבד. אין להעתיקו או לפרסמו בכל אמצעי או בכל מקום אחר.