הסימנים שיאותתו לכם על בגידה מצד בן/בת הזוג

במצב שקיים בו חשד לבגידה מצד בן או בת הזוג יהיו לכך לא מעט השלכות והשפעות בהצגת ראיות ומתן עדות, במקרה בו תאלצו להגיע לגירושין. ראיות אלה יכריעו לא פעם על נושאים עתידיים ומהותיים, כמו מזונות, חלוקת רכוש, משמורת של הילדים וכו'.  

אדם החושד כי בן/ת הזוג שלו בוגד/ת או מסתיר/ה כל מידע חשוב, מומלץ ביותר להיות ערני לכמה סימנים שדורשים בדיקה מעמיקה יותר בעזרת חוקר פרטי. חוקר פרטי בגידות תל אביב או כל בכל עיר, מושב או קיבוץ בארץ, ידע לצבור את מלוא הראיות בזמן אמת שישמשו את הלקוח כהוכחה וראייה מהימנה לכל טענה שלו. להלן כמה סימנים אצל בן או בת הזוג שיכולים לרמוז לכם על בגידה.  

דברו איתנו

  • שינוי בהתנהגות – שינוי בהתנהגות מול בן או בת הזוג, שינוי כלפי הנפשות האחרות בבית, גם לטובה וגם לרעה. גילוי אהבה מופרז ביום בהיר אחד, יכול בהחלט להעיד על ייסורי מצפון או הסתרה. כמו כן, חוסר שקט וסבלנות, התפרצויות כעס פתאומיות שלא קרו בעבר וכו'.
  • התנהלות חשאית – במידה ובן הזוג החשוד מתחיל להיות יותר ויותר דיסקרטי, מדבר בלחש בשיחות טלפון, מתקין סיסמאות למכשירים השונים, מוחק הודעות, מכבה את הטלפון בשעות היום במחיצתכם, מחפש מקום שקט לנהל שיחות ועוד התנהגויות דומות שלא היו אופייניות לו בעבר.
  • שינויים חיצוניים – גם שינוי חיצוני קיצוני יכול להעיד על בגידה, כמו טיפוח יתר, שינוי בתזונה ודיאטה פתאומית, אימוץ סגנון אחר של לבוש וכו'.
  • שינוי ביחסי האישות – במידה ובן זוג מגלה פחות ופחות יחסי אינטימיות, מתחמק מקיום יחסי מין וגילוי אהדה וכו'.
  • התנהלות כלכלית שונה – במידה ובן הזוג פתח לפתע חשבון בנק בנפרד בלי לספר, מושך סכומים כבדים, שוכר דירה, מוציא הוצאות גדולות על מסעדות, בתי מלון, חנויות פרחים וכו'.

 

אם גם אתם נתקלתם בכמה מההתנהגויות הללו של בן או בת הזוג שלכם ואתם רוצים לגלות את האמת במהרה, פנו אלינו לרז חקירות בלחיצה כאן, או בטלפון  03-9566060 ואנו מבטיחים לדאוג לכל הראיות שיסייעו לכם בעתיד.