פנויים פנויות // עו"ד אייל סברו

לעבוד עם חברה גדולה וידועה זה דבר טוב. התשלום תמיד בזמן ויש עבודה בשפע. המינוס הוא הסכומים שהם משלמים, נמוכים לעומת כל אחד אחר.

כשסגרתי עסקה עם חברה גדולה בתחום ההסעות לקחתי בחשבון את השיקולים האלה.

לחברת ההסעות הגיעו 7 תלונות מאנשים שטענו כי במהלך נסיעה עם נהג מסוים, נגנבו מהם ארנק וציוד יקר. התבקשתי לבדוק אם הנהג אכן אשם בגניבות או שמא מדובר בצירוף מקרים בלבד.

הצעתי לחברה להתקין מצלמות סמויות באוטובוס בו הוא נהג, אולם מכיוון שהן עלולות להתגלות בבדיקה ביטחונית שגרתית הגענו למסקנה שצריך לחשוב על דרך אחרת.

החלטתי להצטרף לאחד הטיולים.

קיבלתי את רשימת הטיולים של הנהג לשבועיים הקרובים, מתוכה בחרתי להצטרף לטיול פנויים פנויות לים המלח שנערך בסוף אותו שבוע.

למחרת, יום ו' בבוקר, הגעתי לנקודת המפגש.

סרקתי אחר הפרצופים עימם אבלה ב-48 השעות הקרובות. היו שם כמה חתיכות לא רעות…

ראיתי גם את הנהג. היום עוד לא התחיל והוא כבר פלירטט עם שתי עלמות חן צעירות.

יפה יפה… מעניין אם הוא נשוי, תהיתי.

כעבור שעה של התארגנות יצאנו לדרך.

בדרך עצרנו לארוחת בוקר באחד האורחנים. שמתי לבי שאחרי שכולם יצאו, הנהג נשאר באוטובוס והתעכב בו, ורק לאחר מכן הצטרף לקבוצה.

הבנתי שכך כנראה הוא פועל. מחכה שכולם ירדו כדי שיוכל לבצע את זממו ואז להצטרף לכולם כדי שיהיה לו אליבי.

כעבור 45 דקות חזרנו לאוטובוס. אף אחד מהנוסעים לא דיווח שנעלם לו משהו.

אולי טעיתי, חשבתי.

כעבור שעתיים הגענו לים המלח, שם נכנסנו לבית מלון מפואר והתארגנו בחדרים.

אה… שכחתי לספר לכם… במהלך כל הנסיעה "התלבשתי" על אחת החתיכות באוטובוס. צעירונת, גרושה טרייה, גוף חטוב וחזה שופע.

חשוב שאתנהג  כמו כולם, חשבתי לעצמי…

ירדנו לים. הנהג התיישב ליד מישהי, אבל הבחנתי שבמקביל הוא פוזל מעת לעת לעבר השוכבים בחוץ וסורק אותם אחד אחד, אחת אחת.

כשחזרנו למלון נראו הנהג והבחורה צועדים חבוקים לכיוון חדרו של הנהג. מצלמת הוידיאו שלי תיעדה את המזמוזים ביניהם בדרך לחדר. אין ספק, השניים היו "רותחים".

בערב נסענו למוזיאון נחמד בקיבוץ עין גדי.

הפעם הישיבה באוטובוס היתה בזוגות. החבר'ה האלו לא מבזבזים זמן.

תתפלאו, אבל גם זוג גברים היה שם. כן, בחיי.

הבלונדינית עם החזה השופע התיישבה לידי כמובן. היא לא הפסיקה לדבר. נשבע לכם שאלמלא הייתי נשוי ומאושר לא הייתי מבזבז רגע. ריחמתי עליה על שהיא אינה יודעת שאני לא מחפש בת זוג.

תחילה דיברה, אחר כך ביקשה רשות להניח ראשה על כתפי…

בקיצור… מצב לא נעים.

כעבור חצי שעה הגענו למוזיאון. כולם ירדו מהאוטובוס. חלק השאירו באוטובוס את התיק. הנהג נשאר באוטובוס ולא הצטרף.

קשה היה לי לחכות עד שאראה במצלמה מה קורה שם באוטובוס.

אבל לא הייתי צריך. עברו 10 דקות מהרגע שחזרנו לאוטובוס עד שנשמעה צעקה של אחת הבחורות. "הי… נעלם לי הארנק"…

כולם התגודדו סביבה והמהומה היתה רבה. הנהג אמר שיתכן שהיא שכחה את הארנק במלון או בחוף הים  ובכך נסגר העניין.

כשחזרנו למלון נכנסתי מיד לחדרי, לא לפני שהתנצלתי בפני הבלונדינית שהזמינה אותי לחדרה לעיסוי לצווארי התפוס, שאני עייף מאד. לדעתי היא התחילה לחשוב שאולי אני הומו… אבל באמת שלא היה לי אכפת.

פתחתי את התיק עם המצלמה הסמויה שהשארתי באוטובוס, שלפתי את המצלמה והרצתי אחורנית.

בינגו !!! הנהג נראה מחטט בתיקים, עובר תיק תיק, ואז שולף את הארנק של הבחורה ומכניס אותו לתא נסתר בקדמת האוטובוס.

עכשיו היתה לי גניבה מתועדת.

חייגתי לקצין הביטחון של החברה וסיפרתי לו על השתלשלות האירועים.

הוא היה נסער מאוד. מדבריו גם הבנתי שעל פי חוקי החברה  אסור לנהג לקיים קשר רומנטי עם הנוסעים.

סיכמנו שנהיה שוב בקשר ביום א' בבוקר.

באותו לילה תיעדתי את הנהג משתולל על רחבת הריקודים עם אחת הנוסעות. מסתבר שהוא היה נשוי ואב ל-4 ילדים. מעניין מה סיפר לבחורה.

הבלונדינית לא הפסיקה להימרח עלי על רחבת הריקודים. הייתי חייב לשחק אותה כדי לא להיראות חריג, דבר שלא רציתי שיקרה.

כמה גברים בקבוצה שקלטו את חיזוריה של הבלונדינית כלפיי חשבו שככל הנראה אני טיפוס ביישן וניסו להתחיל איתה. אבל בשיא הרצינות והשוויץ – היא לא שמה עליהם !!! רצתה רק  אותי !!!

למחרת נסענו לאתר חפירות. גם הפעם השארתי את המצלמה, עובדת וירדתי עם כולם.

הנהג, כמנהגו, הצטרף אלינו באיחור…

כשחזרנו למלון מיהרתי לחדרי. שומו שמיים… הפעם הוא נראה גונב שטרות כסף מארנקו של אחד הנוסעים שעדיין לא שם לב לכך. השיטה היתה מתוחכמת. הוא לא העלים את הארנק אלא שטרות כסף בלבד.

במוצאי שבת הסתיים הטיול. הזוגות החליפו ביניהם מספרי טלפון והאווירה היתה נחמדה.

הבלונדינית ביקשה שנדבר בטלפון. נתתי לה את מספר הנייד האישי שלי. "מחר אסביר לך", הבטחתי לה ונעלמתי.

למחרת בבוקר התייצבתי במשרדו של קצין הביטחון בחברה. הוא היה נסער מהממצאים והודה לי על שהסכמתי לוותר על חופשת השבת שלי עם רעייתי ובני.

אמרתי לו שהתודה הטובה ביותר תהיה שהצ'ק יגיע בזמן…

הוא חייך כמי שאומר 'זה כבר לא תלוי בי'.

בצהריים קיבלתי טלפון. זאת היתה הבלונדינית מהטיול…

עצרתי את הרכב בצד הדרך וסיפרתי לה שאני בלש פרטי וכי נשכרתי על ידי אישה נשואה שבעלה השתתף בטיול. ואני עם כל הרצון, אדם נשוי.

היא הופתעה מכך שלא הרגישה כלל שכל הזמן בעצם עבדתי והתפעלה מכך. כעת, כש"ירד האסימון", היא הבינה למה דחיתי אותה. "חשבתי שאני לא נראית טוב…", אמרה.

"את נראית יופי", אמרתי, "ואלמלא הייתי נשוי קרוב לוודאי שהייתי נענה להצעותייך".

"אגב…", שאלתי, "ההצעה לעיסוי בצוואר עדיין בתוקף???"…

חפשו אותנו ב-  ועשו לנו לייק אם אהבתם את הסיפור.

את ספרו של אייל סברו "זבוב על הקיר", ניתן לרכוש בטלפון 03-9566060.

הכותב הינו חוקר פרטי ובעליו של משרד "רז חקירות" בראשל"צ. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים, השמות, הזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו ע"מ לא לחשוף את לקוחותיי היקרים.