כוחן של המילים מתגלה ביתר שאת בתחום החקירות והאזנות הסתר. על קוצו של יוד, מילה שנאמרה לא במקום או שיחה ערה קמו ונפלו אמפריות. במקרים של חקירות הקשורות לבגידות, גירושין או ריגול עסקי להאזנות סתר יש מקום של כבוד. גם כאשר אתם מעסיקים מטפלת לתינוק, מומלץ לשמור על אוזניים פתוחות למתרחש בבית. אז אילו חידושים ניתן למצוא היום במגוון הפריטים המככבים בתור ציוד האזנת סתר?

זה מנורה או מיקרופון?

נורה תמימה המותקנת בתקרה יכולה להיות אמצעי נפלא להטמנת מיקרופון המשדר או מקליט את כל הנאמר בבית או במשרד. המנורה, המשמשת בתור אמצעי הסוואה מחוברת לרשת החשמל הביתית, ולכן אינה מעוררת חשד באם חוטים יוצאים ממנה. הביטו למעלה ונסו לדמיין, האם ציוד האזנת סתר יכול להיות מוחבא במנורה מעליכם?

הדובי של התינוק – משמש להקלטה ואולי גם לצילום

הדובי המחייך הפרוותי בפינת העריסה, אינו תמים כפי שחשבתם. הוא יכול להכיל ציוד הקלטה ואולי גם מצלמת וידיאו מתוחכמת. הדובונים של היום משמשים באמצעי נפלא להטמנה של ציוד, במיוחד משום שרבים אינם מנסים לבדוק האם הם מלאים בספוג, רצועות בד או אולי חיווט וציוד מתקדם. את הדובי ניתן להניח בכל מקום בחדר, ולחכות שיאסוף את כל הראיות המרשיעות נגד המטפלת…

מצת זיפו עם ציוד האזנת סתר

זה נשמע כמו קטע מסרטי ג'יימס בונד, אך קיים במציאות ואפילו לא מאד יקר. מצת, הפועל ככל מצת רגיל להדלקת סיגריות, ומזכיר בצורתו את מצתי הזיפו המוכרים – רק עם טוויסט אחד חשוב. יש בתוכו מצלמה נסתרת שמסוגלת לצלם 16 תמונות בשנייה. בפעם הבאה כאשר תראו מצת תמיד בכיס של מישהו – ייתכן ותגלו שאתם בעצם מתועדים.

האזנה לנייד או לטלפון הביתי

הטלפון הנייד כולל מגוון רחב של אפליקציות המאפשרות האזנת סתר. כמובן, מדובר בתכנות הפועלות בניגוד לחוק, אלא אם הוצא אישור מיוחד. במרבית המקרים הכוונה של האזנות אלה היא לצרכי ביטחון, ופחות בשוק האזרחי. עם זאת, גם במקרים של ריגול עסקי, ואפילו בהקשרים פוליטיים – האזנות סתר אלה נפוצות במיוחד.

לקבלת מידע נוסף על ציוד האזנת סתר ניתן ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון: 03-956-6060