רז שירותי משרד חקירות פרטיות

כאשר אתם מחפשים שירותי משרד חקירות פרטי, משמעות הדבר שעולים אצלכם חשדות לגבי הדברים החשובים לכם ביותר בחיים- העסק שלכם, הרכוש ובן או בת הזוג שלכם. אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים במשרד חקירות אמין ומקצועי שיספק לכם את המידע המדויק ביותר ויעזור לכם לשמור על מה ששלכם!

אם אתם מחפשים משרד כזה, כדאי שתכירו את רז שירותי משרד חקירות פרטיות. המשרד הוקם  בשנת 1995 על ידי אייל סברו, עורך דין עם התמחות בדיני משפחה . המשרד מוכר על ידי איגוד החוקרים העולמי  WAD  ונבחר על ידי  The Marker  כמשרד החקירות המוביל במדינה.

אילו שירותי חקירות מספק המשרד?

המשרד מספק שירותי חקירה  מגוונים כמו; אמינות עובדים, דליפת מידע והעלמת סחורה. אבל ללא ספק, המשרד ידוע בשירותי החקירה בתחום האישות- מעקבים אחרי בן זוג בוגד או גילויי הסתרת מידע.  כאן ההתמחות של אייל סברו מתחום דיני המשפחה באה לעזרו ולטובת לקוחותיו והמידע שהוא נותן להם משמעם לא רק גילוי האמת, אלא עזרה רבה לאחר מכן בניהול הגירושין. משפטי גירושין עלולים להיות קשים מאוד ולכלול מאבק על מזונות, הסדרי ראיית ילדים ומה לא…ראיות חשובות יכולות לסייע רבות במאבק הזה לטובת הצד הצודק והנבגד ולחסוך עוגמת נפש רבה בעתיד.

מי עומד בראש משרד החקירות

אייל סברו  המוביל את המשרד הוא בעל שם ומוניטין רבים שהולכים לפניו. אייל כתב שלושה ספרים בנושאי חקירות פרטיות ובעבר הגיש פינות קבועות בתכניות הבוקר של ערוץ 2 וערוץ 10. כיום הוא מרבה להתראיין ולספר על נושאי שירותי החקירות ואף מגיע פינה קבועה בנושא ברדיו המקומי. בנוסף, הוא חבר בוועידה של קוד האתיקה של החוקרים הפרטיים.

כך, כאשר אתם בוחרים ברז שירותי משרד חקירות פרטיות אתם בידיים טובות.  האדם שמנהל את החקירה עבורכם הוא עו"ד מנוסה ובעל ידע רב בעולם החקירות הפרטיות שיכול לקדם ולהוביל אתכם נכון. גם כאשר אחד מחוקריו המיומנים שלו יבצע את החקירה עבורכם, אייל ילווה אתכם ואת הצוות מתחילת החקירה ועד סופה.

המשרד מצויד באמצעים הטכנולוגיים המשוכללים והחדישים ביותר שהשוק יכול להציע. כך, לדוגמה, תוכלו לגלות באמצעות ציוד שנרכש לאחרונה, האם אתם קורבן של האזנת סתר ובנוסף, אתם מוזמנים לרכוש בחנות אמצעי מעקב מתקדמים.

צוות רז שירותי חקירות ישמח לעמוד לרשותכם ולתאם עבורכם פגישה אישית בה יבחנו הצרכים הייחודיים שלכם.