דרכי עבודתו של חוקר פרטי

כשאנו חושבים על הביטוי חוקר פרטי מיד נדמיין בראש את הדמות המוכרת שכולנו  זוכרים היטב מהילדות – שרלוק הולמס. חלק מאתנו יטו להאמין שחוקר פרטי עובד בעיקר בבילוש אחרי אנשים, אך היום תחום החקירות מתפתח יותר ויותר ואנשים פרטיים, עסקים וחברות רבות, נעזרים בשירותיו של החוקר הפרטי ובמשרדי החקירות.

בימינו תפקידיו של החוקר הפרטי הם רבים ומסועפים ובאים לידי ביטוי לרוב באיסוף של אינפורמציה חשובה, באיסוף עדויות וראיות בנושאים רבים גם בפן העסקי וגם בפן החברתי הפרטי.

דברו איתנו

 

חוקר פרטי בתחום העסקי                                                                                     

בעולם העסקי נעזרים לא מעט בחוקרים פרטיים, לעיתים מדובר במצבים קריטיים שמסייעים ממש להצלת העסק או החברה. חוקרים פרטיים בתחום העסקי יחקרו מקרים שונים בתחום הפיננסי, בדיקת יושר של עובדים, חקירה במקרה של גניבות, איסוף מודיעני, מודיעין תחרותי ובדיקות מרמה בחברות ביטוחים וכו'.

חוקר פרטי בתחום האישי                                                                                     

בפן האישי הביקוש יהיה בעיקר בחקירות שעוסקות בכל תיקי הגירושים, מעקב אחר צעירים, איתור קרובי משפחה וכתובות מגורים, בדיקה של עובדים סעודיים ומטפלים ביקירים שלנו ובמצבים בהם יש צורך בהתקנת מצלמת מעקב זעירה.

גם עורכי דין בתחומים השונים נאלצים לעשות שימוש בשירותיו של החוקר הפרטי ועושים שימוש בכל ממצאי החקירה כראיות שיוצגו לאחר מכן בבית משפט. בלש פרטי מקצועי עם ניסיון רב בתחום יידע כיצד להשיג את כל אותן הראיות הדרושות, גם במצבים קשים ומורכבים שנדמה כי אין מוצא ולעולם לא נצליח לגלות את האמת.

גם אתם נמצאים במצב של אין מוצא? חושבים שחוקר פרטי הוא האדם שיכול לסייע לכם? פנו אלינו לרז חקירות ואנו נסייע להגיע לתוצאות האמת במהרה.