אינטואיציה, הרבה מזלזלים בה, אומרים, שהיא תוצר של פחד או דמיון, אבל אינטואיציה היא לא פחות מסמן. נורה אדומה, חשד שעולה, התנהגות בלתי סבירה, זהירות יתר, סודות, המרחק שנוצר וסגירת הדלת, כל אלה, קדמו לאותה אינטואיציה, האם היא עדיין פרי הדמיון?

כשעולה הצורך בבירור מעמיק וחשאי על מקרה, עולה השאלה כמה עולה בלש פרטי? מהם תחומי החקירה? וכיצד לבחור בלש, שיתאים למקרה הספציפי?

מתי יש צורך בהזמנת בלש פרטי?

לא מעט מקרים, שנתגלו לבסוף כהונאה כלכלית, החלו כרומן סוער ומרגש, או אפילו שותפות עסקית מבטיחה, אבל גם יחסי שכנות לא טובים במיוחד, והצקות בלתי פוסקות. אם תחושה פנימית חזקה אומרת, שיש שם סוד, רוב הסיכויים, שאכן זה נכון. בלשים פרטיים עוסקים במגוון של רחב של תחומי חקירה, החל מהונאות כלכליות, איתור כספים, הבנת פרופיל כלכלי של אדם המתחמק מתשלומים, או שותף פוטנציאלי, שאין עליו מידע ציבורי, וכלה בחקירות בדיני אישות, כמו בגידות, ניהול תיקי גירושין, החזקת ילדים ועוד. החקירה מתבצעת, הן באמצעות מעקבים, והן בהסתייעות באמצעים אלקטרוניים נסתרים.

כיצד לבחור את הבלש המתאים לחקירה?

הרבה מעבר ליכולת לבצע מעקב על הבלש להיות בקיע בחוקי המדינה, ובפרט בחוק הרלוונטי למקרה הנבדק. ולכן במקרי של תיקי גירושין, מומלץ לשכור בלש הבקיא בדיני אישות, היתרון בכך, יבוא לידי ביטוי במיקוד נכון, מה שחוסך זמן חקירה, ומביא ממצאים, קבילים ומקובלים בבתי הדין.
במקרים, שאין רצון להגיע עמם לבית משפט, גם בלש פרטי, שמשמש כמגשר עשוי לחסוך הוצאות רבות ומיותרות, אבל יותר מכך זמן.

כך שהרבה לפני, שנשאלת השאלה, כמה עולה בלש פרטי? מומלץ לבדוק, כמה חיסכון ושקט נפשי ניתן לקבל בתמורה?

מהי עלות השוק?

כאשר נשאלת השאלה כמה עולה לשכור בלש פרטי לחקירה אישית? יש להתייחס לוותק, לניסיון, הכישורים ותחומי המומחיות של הבלש, שעשויים להסביר את טווח המחירים המוצע בשוק. לדוגמא: חקירה אישית תעלה בין 2,000-3,500 ₪, מעקבים לגילוי בגידות, יתומחרו לפי שעות ולפי כמות העוקבים, התקנת מכשירי איכון, המחיר ייקבע בהתאם לכמות המכשירים הנדרשת,  מעקב שיחות טלפון בין 500-1,500 ₪.

לקבלת פרטים נוספים על כמה עולה בלש פרטי צלצלו עוד היום בטלפון 03-956-6060