איך לבחור חוקר פרטי טוב?

שירותיו של חוקר פרטי הם לא כמו כל שירות אחר שבשגרה. בכל בחירה של חוקר פרטי יש לעשות את הבחירה המשובחת ביותר שתתאים לכם ותספק לכם את כל התשובות והמענה לו אתם זקוקים.  אחד השיקולים שיש לעשות בבחירה של חוקר פרטי יהיו טכניים, כמו בחירה לפי מיקום המגורים שלכם או לפי מקום העבודה שלכם. לדוג' אם אתם גרים ברחובות – חוקר פרטי ברחובות הוא היעד שלכם. חוקר פרטי רחובות מכיר את העיר ואת אופייה ויהיה קרוב אליכם בכל מקרה שתצטרכו להגיע אליו לפגישות והעברת מידע.

דברו איתנו

3 שיטות לבחירה בחוקר פרטי מהימן

  1. בדקו ותק וניסיון – במידה ואתם החלטתם שיש לכם צורך בחוקר פרטי ואין לכם מושג איך בכלל להתחיל את החיפוש, ההמלצה תהיה לבחור אדם שעבד קודם במשטרה או חוקר שהוא עורך דין בהסמכתו ושיש לו את הניסיון והותק שדרוש במקצוע.
  2. התרשמו מהכימיה בינכם –  כימייה טובה תוכלו לבדוק כבר במפגש הראשון, תוכלו לאמוד די מהר על רצינותו ומקצועיותו של החוקר הפרטי, על התחושה הנעימה במחיצתו וגילויי האמפטיה למצבכם. בנוסף, תשאלו לגבי שיטות שיתוף הפעולה שלו ולגבי ניסיון בתיקים דומים לתיק שלכם.  
  3. קבלו המלצות- המלצה היא דרך מעולה לוודא שאתם נמצאים בחסות ידיים אמינות, אך הבעיה בהמלצה תהיה בכך שאינכם תהיו מעוניינים להפיץ לכל שאתם זקוקים לחוקר פרטי ותרצו לשמור על זה בדיסקרטיות. אך אם מדובר בנושא שקשור לעבודה, תתייעצו עם קולגות, כי אין כמו ניסיון של אחרים.

זקוקים לחוקר פרטי שיאשר לכם את החשדות איתם אתם מסתובבים? ב רז חקירות תוכלו לקבל מענה מידי לכל חשד שלכם. צרו קשר בטל –03-9566060, ואנו נדאג לסייע בכל בעיה.