חוקר פרטי אייל סברו חוקר פרטי מציג – "עשרת הדיברות לאישה הנבגדת" – רז חקירות

לאחר 20 שנים של ניהול משרד חקירות המתמחה בתיקי גירושין אין ספק כי לגבר בוגד ללא הבדלי דת, מין, צבע וגיל, יש תסמינים זהים שאותם או עליהם, ליתר דיוק, ניתן בהחלט לעקוב, לעלות, ללמוד ו… לתפוס !!!

קוצב הלב.

לא חלילה שלכל גבר בוגד יש קוצב לב, או יהיה, אלא מכשיר הטלפון הסלולארי !!!
ע"פ רוב, ניהול מערכת יחסים כפולה הינה בעיה קשה לזכר המצוי אצלך בבית, זה שיכול לראות טלוויזיה, לקרוא עיתון ולהקשיב לך במקביל (ה"חזקים" שבהם אפילו עם אזניות "שירים ושערים" באוזן) קצת מתקשה כשהוא צריך לנהל את שיחות הטלפון של העבודה, החברים, המשפחה וגם מה לעשות… של המאהבת.

פתאום תשימי לב שהוא מחובר לנייד שלו בכל מצב, הן באוכל, הן בתכנית הטלוויזיה האהובה עליו ("משחק השבת" בד"כ) אפילו בנוחיות, כן כן גם לשם הוא ייקח אותו ואפילו למקלחת, הכי חמור יהיה אם מישהו מבני הבית, אפילו הבת האהובה שלו, תרצה לגנוב שיחה או משחק… לא נוגעים לאבא בטלפון הוא יזדעק. שהרי השיחה הבאה יכולה להיות… המאהבת. הזכר המצוי ישמור על הנייד שלו כאילו והיה "קוצב הלב" שלו, למרות שאצלך זה בסך הכל יהיה טלפון נייד. חשיבותו של הנייד בחייו של בעלך הינו מוטיב מס 1 במאמר שלי.

סוכן חשאי.

למה סוכן חשאי את שואלת ? נורא פשוט, הזכר שלך שעד אותו רגע ש"ההיא" הופיעה בחייו היה בעצם החבר הכי טוב שלך, את בעיותיו עם השותף, הבוס, החבר והאינטימיות ביותר, חלק אך ורק איתך. אלא שעכשיו פתאום את מתחילה לשים לב כי האיש מקבל שיחות טלפון ופתאום …פורש הצידה, מנמיך את קולו העמוק, משתדל ללחוש אפילו ו"חותך" מטר ימינה, עוד מטר למרפסת השמש או הגינה סוגר מאחריו את דלת הזכוכית וממשיך בשיחה, ואת שעומדת ומשתאה על מה פשר ה"סודיות" מתחילה להבין בפעם ה 8 שזה קורה כי יש דברים שאת, כן, כן את, לא אמורה לשמוע.
גם כשתשבו במסעדה בשבת בצהריים, עם הילדים או החברים, והשיחה תגיע, יגיד הזכר שלך, סליחה…יפרוש מס מטרים ימינה או שמאלה ו…ידבר בלחש לנייד שלו, אגב הדבר יחזור על עצמו גם באמצע שיחה מאוד חשובה שלכם…סליחה רגע הוא יאמר ויפרוש הצידה לשוחח, ממש סוכן חשאי שמקבל הוראות מקצין המבצעים של הארגון או מהגב' M לחובבי הז'אנר הבונדי מבניכן, תמיד זו תהיה שיחה שאת לא היית צריכה לשמוע.
אגב חשוב, לעולם, אבל לעולם, כשיחזור מהשיחה ה"עלומה" הזו ואת או הבת תשאלו מי זה היה שככה קמת באמצע, התשובה תמיד תהייה…"סתתתאם, לא משהו חשוב" … והוא מיד יעביר נושא. כאילו ולא לפני שנייה זנח אתכם לאנחות ופרש שמאלה באמצע הדבר הכי חשוב בעינייך.

זלזול.

עם השנים והניסיון למדתי כי אחד הדברים היותר קשים לשמוע כשישבתי עם לקוחותיי הנשים, היה כי הבעל הפך מהחבר הכי טוב ומעריך לזה שמאוד מאוד מזלזל.
זה מתבטא באי עמידה בהבטחות ולעיתים פשוטות מאוד, זה ממשיך באי התחשבות בבקשותייך את ומגיע ע"פ רוב לזלזול בוטא וחריף. ניבולי פה, קללות, המלצות לשינוי …"לכי תרזי קצת יא בטטה"… למשל. "תתחילי להתאפר קצת, מכוערת"… למשל "תתחילי לעשות ספורט"… למשל נוסף, ואצל ה"טובים ביותר" זה יכול להגיע גם לאלימות, לא רק מילולית. את תעמדי בהתחלה משתאה לנגד האיש שעד לפני דקה היה החבר הכי טוב, אח"כ תנסי לדבר על ליבו, אח"כ תעני לו, ובסוף יהיה ברוגז !!! אבל האיש, שכרגע מאוהב בגב' אחרת… יזלזל בך ולא יעזור לך כלום. פה אחרוג ואמר שנתקלתי גם בכאלו שהביעו את אותו "מוטיב" גם כלפי ילדיהם !!! עם אלו אני משתדל תמיד, אבל תמיד, קצת יותר !!!

העבודה העצמית.

במוטיב זה, באותה מידה שהוא יזלזל בך, הוא יתחיל ב-180 מעלות, לעבוד על עצמו. זה יכול להתבטא בשלב הראשוני בהליכה בערבים לבד או עם הכלב, זמן איכות לשיחות עם "קוצב הלב" זה ימשיך ברישום לקנטרי המקומי או לחדר הכושר האופנתי, ימשיך בעבודה עם מאמן כושר אישי, אח"כ יבואו הג'ינסים כמות של הבן שלכם, חולצות שחורות צמודות ואופנתיות "דוגמן" קטן גודל לך בבית. זה יכול להתבטא פתאום בניסיון לעשות ספורט שלא עשה מימיו כמות… קורס טיס אזרחי, חוג כדורסל פעם בשבוע (זמן טוב לברוח למאהבת ולחזור מזיע) בקיצור, הזכר שלך הופך למן גלדיאטור אופנתי.

הקלדן.

אם ויתכן והחדשה שלו נשואה או עסוקה או שהוא קצת עסוק, רוב הקשר המילולי בינם יתרחש ב SMS ואומר שפתאום יש לך בבית מן קלדנית, כמות זו בבית המשפט שעובדת עם האצבעות יותר מהר מהעין. הזכר שלא יודע להפעיל מחשב או שום מכשיר אלקטרוני נורמלי, שמבקש מהילד שלו לסדר לו את הצלצול לכזה אחר בנייד, פתאום מתגלה כשולט ברזי ההודעות הקצרות, בתבניות מוכנות להודעות והכי הכי חשוב… במחיקת ההודעות שנייה אחרי ששלח או קיבל אותן. אגב, נתקלתי כבר בסלולאריים שהיה להם מן סל מחזור / אשפה, לשם הזכר לא הגיע במחיקה ודווקא האישה שלו, כן.

המעלים.

מוטיב שהזכר זוכה לו כשהוא מנסה להעלים ראיות, כספים שפתאום אין להם הסבר (משיכות מהכספומט) בעיקר שהוא נזקק לשירותי "פינות מסתור" למיניהן, מגירת התחתונים קטנה, ע"פ רוב תמצאי אותם בתא המטען של הרכב או בתיק מכון הכושר (זוכרת) בושם אהוב עליו שפתאום נעלם, או סכום כסף שיצא לרכישת חדש ועוד ועוד הזכר הופך למעלים סידרתי.

הבילבול.

תחשבי שאחרי כל מה שקראת לעיל, הוא עדיין צריך להישאר "אדם רגיל" זה בהחלט בלבל אותך? זה בהחלט מבלבל גם אותו. הזכר שלך מבולבל לחלוטין כבר לא יודע מה אמר לך אתמול בתשובה לשאלה ההיא, לא זוכר מה סיפר לפקידה שלו על הפגישה ההיא (אם היא כמובן לא המאהבת) לא זוכר ומבולבל מאוד. תופעות לוואי לכך הן… שיכחון טוטאלי, החל מתור לרופאה שהמתין לה חודשיים, המשך יום הנישואין שלך (מה באמת ציפית שיזכור את זה ???) ואפילו את יום הולדתה של אימו. עד כדי כך.

לא זמין.

בשעות מסוימות פתאום אין קליטה בנייד שלו, אם תרשמי כל פעם כזו תגלי שזה תמיד במהלך שעות עבודתו ואפילו בימים קבועים.

הקילומטראז'.

הרכב פתאום נוסע כפול, כי כל הזמן הוא עסוק בלנסוע אליה, איתה, ממנה, והקילומטראז' עובד, איתו גם הדלק והכסף שחסר.

הפסיכולוג.

לאחר שאת חושדת ובודקת ומוצאת ומטיחה בו, לעולם לא יודה יאמר לך…את חולת נפש !!! קנאית !! פרימיטיבית (אפילו את זה אמר) בקיצור הוא יאבחן כל בעיה שאין לך, רק לא יודה!!!
אם אלו מוכרים לך, אם באמצע המאמר פתחת עיניים והרמת גבות, חיפשת אותי מאחרייך שהרי איך אני יודע מה קורה אצלך… דעי לך… הוא בוגד בך !!!

חוקר פרטי בעלי בוגד בי? הסיפור השבועי - 2 הספרים "זבוב על הקיר" "סודות" - חוקר פרטי | עו"ד אייל סברו | רז חקירות

גירושין מעמד אישי

גירושין מעמד אישי – משרד רז חקירות ידוע בעיקר במחלקת מעמד אישי (גירושין). ניהול תיק גירושין אינו דבר של מה בכך הדבר כרוך בדרך-כלל בפירוק שיתוף, הסדרי ראיית ילדים, מזונות ו… המון המון רגש. בניית תיק גירושין מצריכה אסטרטגיה טובה שתוביל אותך ל"ניצחון" במערכה, שלעיתים מגיעה לרמות שאין איש צופה אותן מראש.

המוניטין הרב שצבר אייל סברו חוקר פרטי בעל משרד רז חקירות בניהול תיקי הלקוחות שלו יצא למרחקים. מספר לא מבוטל של "ידוענים" בקרב לקוחותיו, לא בכדי.

אין ספק כי היותו של אייל סברו חוקר פרטי מנהל ובעליו של משרד חקירות – רז חקירות, בוגר תואר LL.B במשפטים, עו"ד עם התמחות בדיני משפחה וכן מגשר מוסמך, מוסיף ערך רב לניהול תיקי גירושין אותם מנהל בעצמו.

שהרי רובם של תיקים אלו מגיע אל פתחו של בית הדין הרבני ו/או בית המשפט לענייני משפחה. חוות דעת משפטית נוספת לעולם אינה מזיקה !!!

על מנת לקבל יעוץ הולם להליך הגירושין בו אתם נמצאים, או שברצונכם לפתוח, אנו מאמינים כי אין הדבר ייעשה ב"שיחת חטף טלפונית" אלא בפגישת יעוץ, שבה נוכל לקבל את מירב הנתונים שיעזרו לנו לבנות אסטרטגיה נכונה שתוביל למיצוי ההליך לטובתכם!

הכלים רבים, היכולות עוד יותר, הנסיון והזמן שלנו, לרשותכם, תוכלו לעשות זאת בתאום מראש בשעות הנוחות לכם ובדיסקרטיות מלאה.

צרו קשר

חקירות מעמד אישי (חוקר פרטי בגידה)

חקירות כלכליות

חקירות עסקיות

רוצים לקבל את הסיפור השבועי בכל שבוע מאת חוקר פרטי אייל סברו? הצטרפו לרז חקירות בפייסבוק!
להזמנת הספרים: "סודות" של חוקר פרטי ו"זבוב על הקיר" – חייו של חוקר פרטי מאת חוקר פרטי אייל סברו רז חקירות
לקטעי וידאו של אייל סברו חוקר פרטי – רז חקירות היכנסו.

הסיפור השבועי  אייל סברו חוקר פרטי – רז חקירות. הסיפור השבועי הינו סיפור המבוסס על תיק חקירה אמיתי שטופל במשרד רז חקירות – אייל סברו חוקר פרטי ועורך דין לענייני משפחה, השמות, הזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו ע"מ לא לחשוף את לקוחותיי היקרים. הסיפור הינו לשימוש אישי בלבד. אין להעתיקו או לפרסמו בכל אמצעי או בכל מקום אחר.