הסיפור השבועי – "הכל שמאחורי הקול" עו"ד אייל סברו חוקר פרטי – רז חקירות

שימרית הייתה בסוף שנות העשרים לחייה, בחורה צעירה, מתוקה, קצת שמנמנה עם חיוך שובה לב. החקירה שהזמינה אצלי לא הייתה שגרתית, אבל עשיתי כבר כמה שכמותה בעבר. שמרית הכירה בחור דרך שיחת טלפון טועה לפני כשנה לערך, מאז השיחות הלכו ותכפו והקשר הפך להיות קצת יותר רציני, רציני אבל בלי מפגשים, כן כן, כמו שאתם שומעים, השיחות הפכו להיות בתדירות של כל יום, אחר כך פעמיים ביום וכעבור מספר חודשים, 4, 5 פעמים ביום. שימרית סיפרה לקול שמעבר לקו הכל, הוא ידע בת כמה היא, היכן גרה, איפה לומדת, מי חברותיה, על בעיותיה, הכל, הכל, הכל.
שימרית לא ידעה על הקול – כלום!!! הוא כמובן סיפר מעט אבל שימרית הרגישה שהיא לא יודעת עליו מאום.

הקשר הפך להיות "חם" יותר ויותר, הם הגיעו למצב של סקס דרך הטלפון. מצד אחד היה נוח לשימרית, כל חייה סבלה מחוסר ביטחון מפאת מראה, מעולם לא חשבה שהיא נראית טוב, כך שהקשר דרך הטלפון התאים לה.
האיש שמאחורי הקול לא לחץ לראות אותה וזה היה בסדר, מצד שני, כשהתחילה להבין שיש סתירות בין סיפוריו על עצמו, רשמה אותן במחברת צדדית. תחילה מילאה חצי עמוד וכשהמחברת כבר הכילה 10 עמודים, הפכה להיות חשדנית. זה התחיל בתחילה כשסיפר לה שיצא לחודש שרות מילואים בקלקיליה, אחר כך סיפר לה על פציעה קלה שבגינה נעדר עוד שבועיים מעבודתו. אבל כשעברו חודשים סיפר לה כי אינו עושה מילואים… כמעט ונפלט לה, …אמרת שעשית מילואים בקלקיליה…, אבל מייד התעשתה והפנימה ואז רצה למחברת.
היו עוד המון סיפורים כאלו, פעם מילואים, פעם סיפר שיש לו אופנוע ואחר כך סיפר כי נמצא במהלך שיעורי לימוד על האופנוע. פעם סיפר כי הוא מתגורר עם אמו, אחר כך סיפר כי פינה את הדירה המושכרת ועבר לדירה אחרת, שוב רצה למחברת ורשמה את השקר וכך הלאה וכך הלאה.
הקול הפך להיות גם מציאות. בשיחותיהם האחרונות סיפר לה הקול מה לבשה אמש, לאן הלכה שלשום ועם מי נפגשה בשבוע שעבר. חברותיה שהיו שותפות בסוד הקשר האפלטוני מיהרו להזהיר אותה, … אינך יודעת מה הצעד הבא שלו אמרו לה וכשהפכו חברותיה להיות תקיפות יותר ויותר הגיעה למשרדי בלוית שתיים מהן.
ישבתי ערב אחד עם שימרית חברותיה ו… המחברת כמובן, רשמתי הכל, צילמתי את הדברים ואת היותר חשובים הדגשתי.
אין ספק שהאיש היה שקרן פתולוגי, קשה היה שלא לשים לב לכך וכבר סימנתי את התכונה השנייה שלו, טיפשות, כי את הראשונה כבר סיפרנו… נכון, שקרן פתולוגי.
לאחר שיחה ארוכה עם שימרית הצלחתי למלא למעלה מ – 3 דפים של מידע, היו לי המון קצוות שהשאיר הקול, הייתי צריך לבדוק רק מה אמיתי ומה לא … סגרתי עם שימרית את העניין, הסכמנו כי לטובתה עדיף שתדע במי מדובר, חבל שהדברים יתגלגלו כך שהיא לא יודעת עליו מאום והוא יודע הכל!!!
קיבלתי את התיק לשולחני והתחלתי לעבוד על כך, התחלתי לאסוף פרטים. כעבור יומיים הצלחתי להגיע לעיר מגוריו של האיש, נהריה, מה בין נהריה
וחולון?! נכון קו טלפון בלבד!!! לא צריך יותר מזה. עבר שבוע נוסף והצלחתי להגיע למקום עבודתו של האיש, אלא שבאותו מקום עבדו
כ – 70 איש לערך!!! עבר יום נוסף ואלו צומצמו ל – 5 אנשים בלבד!!!

עברו 3 ימים, בכל זאת המרחק קצת הפריע לי והצלחתי להגיע אל הקול, כן, הצלחתי להגיע.
התחלתנו לבלות על קו ראשל"צ נהריה וזה לא היה קל.
המתנתי לאיש בצהריי יום שישי שיסיים את עבודתו, כשיצא ונכנס לטנדר שברשותו, עבדו המצלמות, האיש היה נמוך, שמן, קרח, לבוש ברישול, וזאת כנראה הסיבה שסרב גם הוא להיפגש!!! הגעתי עמו לביתו, צילמתי אותו נכנס לבית פרטי ישן עם גינה מוזנחת. עברו שעתיים ודפקתי בדלת, הצבעתי על מכסה המנוע של הרכב שלי שעמד ליד, אפשר לקבל כבלים? שאלתי, "כמובן" ענה האיש ומיהר לרכבו. תוך כדי ניסיון הנעה שלא צלח כל כך החלפנו רשמים אני "והקול", הצגתי עצמי כמי שמחפש לקנות נדל"ן באזור, והוא שהריח הזדמנות עסקית, הזמין אותי לבירה קרה בביתו. אז גם הכרתי את… אשתו וגם את ילדיו, 3 במספר.
האיש סיפר על עצמו ולא חסך, מהיום שנולד ועד לפגישתנו, ממש "חיים שכאלה" אני תיעדתי הכל במכשיר הקלטה סמוי. כמובן שתוך כדי סיפוריו של האדון הנחמד, הצלבתי מידע עם הפרטים שברשותי, ידעתי עכשיו קצת יותר על השקרים של אותו קול. נפרדתי ממנו בלחיצת יד לאחר "שפתאום" הרכב הניע בלי כבלים ובלי מאום (קוד סודי) ואני נסעתי חזרה לראשל"צ, נסיעה ארוכה ומעייפת, שבדרך נתנה לי לא מעט זמן לחשוב על שימרית והקול.
למחרת בבוקר שימרית הגיעה למשרדי, הזמנתי אותה לכוס קפה ונכנסנו לחדר הצפיה שבמשרדי. הצגתי בפניה את הקלטות, התמונות והשמעתי לה את תוכן השיחה שנוהלה ביני לבינו.
שימרית הייתה בהלם מהעובדה שהאיש היה נשוי ואב לילדים. כשסיימה לבדה לשבת בחדר הצפייה ולראות את הקלטת שוב ושוב (אני ידעתי את הסוף כמובן), נכנסה לחדרי, עכשיו ישבנו יחדיו וחשבנו מה עושים, איך ממשיכים הלאה. המלצתי לשימרית לחשוב על כך ולשוב אלי בעוד יום יומיים ובינתיים שתתנהג עמו כרגיל בשיחותיהם ואכן כך היה.
עברו יומיים ושימרית הגיעה אלי, תחילה ביקשה את עצתי, כמובן שישבתי והסברתי לה שאין לי בעיה עם עיצות, אבל היא ורק היא תחליט!!!
הסברתי לה שאני חושב שכדאי לפגוש את הקול בפגישה אקראית, שניהם בלבד, לתת לו להבין שעלתה עליו ושירד ממנה, כי הוא נשוי וכדו', כמובן שרצוי שיהיה ליווי של אדם נוסף לכל מקרה שלא יקרה… שימרית הסכימה לעצתי, הבטיחה לחשוב על צורת הביצוע ונפרדה ממני.
כעבור שנתיים לערך, ישבתי עם רז שלי בקיבוץ שפיים, רז השתולל במגלשות המים, לפתע הבחנתי בשימרית, יושבת עם גבר נוסף ו – 2 זאטוטים, הבטתי בגבר, חייכתי, כן זה היה הקול, הזאטוטים היו תאומים מקסימים, גם החיים הם… בלתי צפויים.

רוצים לקבל את הסיפור השבועי בכל שבוע מאת החוקר הפרטי אייל סברו? הצטרפו לרז חקירות בפייסבוק!
להזמנת הספרים: "סודות" של החוקר הפרטי ו"זבוב על הקיר" – חייו של החוקר הפרטי מאת החוקר הפרטי אייל סברו רז חקירות לקטעי וידאו של אייל סברו החוקר הפרטי – רז חקירות היכנסו.

[/fusion_builder_column_inner]

"זבוב על הקיר" – חייו של חוקר פרטי "סודות" של חוקר פרטי אייל סברו – רז חקירות

הסיפור השבועי של החוקר הפרטי אייל סברו – רז חקירות. הסיפור השבועי הינו סיפור המבוסס על תיק חקירה אמיתי שטופל במשרד רז חקירות – אייל סברו החוקר הפרטי ועורך דין לענייני משפחה, השמות, הזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו ע"מ לא לחשוף את לקוחותיי היקרים. הסיפור הינו לשימוש אישי בלבד. אין להעתיקו או לפרסמו בכל אמצעי או בכל מקום אחר.