הסיפור השבועי – "היום שבו חוקר פרטי אחר נכנס לטריטוריה שלי" עו"ד אייל סברו חוקר פרטי – רז חקירות

באחד הימים החמים של חודש אוגוסט נפגשתי עם ראובן, מנכ"ל חברת השקעות גדולה, איש נחמד ועתיר ממון. בפגישה ארוכה סיפר לי איך ירש מאביו מפעל גדול לטקסטיל אותו מכר כעבור שנים ברווח גדול, סיפר על רעייתו ציפי וילדיו וגם על תחביביו, סוסים וסירות מרוץ. בתחביב האחרון הייתה נעוצה הבעיה שבגינה התקשר עימי. לראובן הייתה סירת מרוץ חדשה ונוצצת, עם תא נוסעים קטן ומפואר ומצוייד במיטה ובר משקאות. זו חונה כדרך קבע במרינה שבהרצליה ומעת לעת נוהג לצאת לסיבובי "רגיעה" כך קרא להם.
הבעיה של ראובן התחילה כשציפי אשתו הוציאה רשיון להשיט יאכטה. פתאום היא החלה לבקר בסירה לעתים תכופות. כשהביקורים הגיעו יחד עם התקפי זעם כלפיו בכל הזדמנות, יחסי המין ביניהם היו זכרון עצוב ובנוסף היעדרויות ארוכות מביתם המפואר שבשרון, החל ראובן לפתח מחשבות רעות. כששאלתי אותו באשר למאהב פונטנציאלי הוא לא ידע להגיד דבר.
למחרת בבוקר הצטרפתי לעוקביי במטרה לתהות על קנקנה של רעיתו ציפי.
ציפי, אשה נאה בשנות הארבעים המוקדמות לחייה, לבושה במיטב המחלצות של מובילי המעצבים. את קניותיה ערכה בחנויות היוקרתיות בבוקר, לבושה נועז, מין שילוב של ליידי בחוץ וזונה בבית. ואולי גם בחוץ.
ביום המעקב הראשון היא ערכה ים של קניות ושתתה נהרות של קפה עם חברות.
באותו ערב הרגעתי את ראובן, אמרתי לו שאין שום גבר בחייה, לפחות לא היה באותו יום. גם ביום המעקב השני לא נראה רומן צדדי בחייה. אבל ראובן לא היה רגוע וביקש שני ימי מעקב נוספים ואפילו התעקש על כך. "אני מרגיש" אמר, "שהאישה שלי מזדיינת לי מאחורי הגב".
כשסיימנו את שני ימי מעקב נוספים, כבר התחלתי אני להרגיש רע. מצד אחד הלקוח בטוח שאשתו בוגדת בו, מצד שני אין הוכחות. זו בעיה שעולה לעיתים קרובות בעבודתי. נותר היה לבדוק את זמן ההיעדרות של ציפי ביאכטה. באחד הלילות עמלנו אני וחוקריי הטכניים על מיתקון היאכטה. בכל פעם החל מאותו לילה, כשהיאכטה תונע, יידלקו שתי המצלמות שהסלקנו ביאכטה ווידאו סמוי יקליט את הנעשה.
כעבור שלושה ימים, אחרי שציפי נהגה לבקר מדי יום עם חברה/חברות ביאכטה, הטכנאים ביקרו ביאכטה והחליפו קלטות וידיאו. בשעה 02:00 לפנות בוקר צילצל הטלפון שלי. על הקו היה הטכנאי דודי שהודיע, "בינגו" (תפיסה על חם בלשוננו).
מיהרתי למשרד. הטכנאי שלי שהיה רגיל למראות של סקס ואלימות, היה הפעם זחוח, פניו קרנו, "יופי של צילום" אמר והצביע על מסך הטלוויזיה שבחדר הישיבות.
על המרקע התנהלה אורגיה פרועה של שלוש נשים מעורטלות לחלוטין. מיהרתי להתיישב. ציפי וחברותיה היו ערומות לחלוטין, מענגות זו את זו. בהמשך הסרט נכנס לפעולה גם ויברטור גדול מידות. ביום השני בקלטת הייתה אורגיה של ציפי ובחורה נוספת לבד. ציפי גילתה את עצמה באמצע חייה. עברנו שעות צפייה נוספות מהן למדתי על מיניותה של ציפי. זו, מסתבר, הייתה פרועה ועשירה לחלוטין.
הכנתי קפה וישבתי במשרדי על כתיבת דו"ח ארוך, בסיומו הצמיד דודי קלטת וידיאו עם קטעים נבחרים ויחד הוכנס החומר למעטפה חומה. למחרת הגיע שליח מטעמו של ראובן ולקח את המעטפה. חיכיתי לתגובה של ראובן אך זו לא הגיעה. עברו יום יומיים ושבוע, אך לא שמעתי ממנו. בסקרנותי טלפנתי לראובן.
עברה שעה וראובן ואני נפגשנו בבית קפה במרכז תל-אביב. ראובן ישב עם ציפי, נכנסתי לבית הקפה וחשכו עיניי. לחצתי את ידה וחיכיתי שראובן יציג
אותי. ראובן אכן עשה כך. הייתי מופתע לחלוטין. מי שהצילה את המצב הייתה ציפי. "תשמע, אייל" פתחה פיה ואמרה, "ראובן ואני לא חיינו טוב תקופה ארוכה ויש דברים שאתה לא ידעת. אבל במקום לספר לך עליהם אני רוצה שתביט בקלטת הוידיאו במשרדך. אם יהיו לך שאלות תתקשר לראובן". הבטתי בראובן, ראובן הביט בי, ולא אמר מילה. חיכיתי להסבר, וזה לא הגיע. לקחתי את קלטת הוידאו שהוגשה לי ונפרדתי מהם לשלום, המום מהפגישה.
כמובן שמיהרתי למשרדי, הכנסתי את הקלטת לבית הבליעה של הוידיאו ואז חשכו עיני בשנית היום. ראובן כיכב על המסך עם גבר נוסף, השניים קיימו יחסים מלאים כשראובן על תקן ה"יוזם". הייתי בשוק, לא ידעתי מה לעשות. הבטתי על התפאורה וחשכו עיני, זו הייתה היאכטה. כשנגמר הקטע הקשה בא הקטע היותר קשה מבחינתי. בקטע הזה כיכבתי אני, לא לא שלא תטעו, לא בקטע הזה, אלא אני והטכנאים מתקינים את המצלמות ביאכטה.
בזמן שאנחנו התקנו מצלמות ביאכטה, כאלו שהזמינה ציפי כבר היו מותקנות ואפילו תיעדו אותנו. כמובן, שלא ניתן היה לגלות זאת. ציפי מסתבר, שכרה שירותי משרד חקירות במטרה לגלות מדוע בעלה אינו חושק בה כבעבר. ישבתי על הכורסא במשרדי והרהרתי לעצמי, כמה פעמים הדברים יכולים להיות לא צפויים בחיינו. על ראובן לא שמעתי מאז.

רוצים לקבל את הסיפור השבועי בכל שבוע מאת החוקר הפרטי אייל סברו? הצטרפו לרז חקירות בפייסבוק!
להזמנת הספרים: "סודות" של החוקר הפרטי ו"זבוב על הקיר" – חייו של החוקר הפרטי מאת החוקר הפרטי אייל סברו רז חקירות לקטעי וידאו של אייל סברו החוקר הפרטי – רז חקירות היכנסו.

[/fusion_builder_column_inner]

"זבוב על הקיר" – חייו של חוקר פרטי "סודות" של חוקר פרטי אייל סברו – רז חקירות

הסיפור השבועי של החוקר הפרטי אייל סברו – רז חקירות. הסיפור השבועי הינו סיפור המבוסס על תיק חקירה אמיתי שטופל במשרד רז חקירות – אייל סברו החוקר הפרטי ועורך דין לענייני משפחה, השמות, הזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו ע"מ לא לחשוף את לקוחותיי היקרים. הסיפור הינו לשימוש אישי בלבד. אין להעתיקו או לפרסמו בכל אמצעי או בכל מקום אחר.