אתם מדברים בשיא הטבעיות בנייד, משתפים את חוויות היום, ואפילו מספרים כמה סודות קטנים. אך מי באמת שומע אותם? במקרה הטוב רק הפרטנר שלכם לשיחה, אך במקרה הרע, במידה ויש תוכנת האזנה על הנייד שלכם – אתם משתפים את אותו מידע חשוב גם עם אדם נוסף. האם יש מה לעשות? האם תוכלו לגלות אם מותקנת תוכנת האזנה לנייד שלכם, או שמדובר בעובדה עמה תצטרכו להשלים בחוסר ברירה?

חברה מקצועית בעלת ציוד מתאים יכולה לגלות אם מאזינים לכם

רז חקירות, בבעלות עו"ד אייל סברו עושה זאת כבר שנים. מלווה אנשי עסקים, ידוענים וחברות בבדיקה של הטלפוניה בעסק והטלפון הנייד כדי לבדוק האם מישהו נוסף מאזין לשיחות שלכם. בדיקת האזנה לנייד מתבצעת בכמה מישורים. הראשון הוא ברמת התוכנה, האם הותקנה תוכנה המאפשרת לאדם אחר להאזין לשיחות שלכם, לקרוא את הודעות הטקסט והווטסאפ שלכם, ובעצם לדעת כל מה שאתם עושים באמצעות המכשיר שלא נפרד מכם לאורך כל שעות היום. תוסיפו לזה את האפשרות להפעיל את מצלמת הטלפון מרחוק, את מיקומכם וגם את המיקרופון להאזנה בחלל בו אתם שוהים. פשוט…מפחיד.

המישור השני הוא בדיקה של המכשיר עצמו. ניתן להאמין לשיחות באמצעות התקנה של אפליקציה בטלפון עצמו, המתעדת כל רגע חשוב בחייכם. כך גם ניתן לדעת בדיוק היכן אתם נמצאים ומתי, והGPS  של הטלפון שלכם משדר הרבה יותר מידע ממה שהתכוונתם. ואפילו בקבלת הודעת סמס יתכן והודבקתם בתוכנת ריגול.

ואולי, איש לא מאזין

גם אם אינכם בטוחים שמאזינים לכם, יתכן והבדיקה עצמה תהיה רק על מנת להחזיר לכם את השקט הנפשי. החשש, שאולי עוקבים אחרינו, מקבלים מידע שלא התכוונו למסור, מעלה תהיות חוזרות ונשנות שטורדות את מנוחתם של רבים. בדיקת האזנה לנייד תחזיר לכם את השקט הנפשי, ותאפשר לכם לדעת כי איש אינו מאזין לכם מבלי שידעתם.

למה אי אפשר לבדוק לבד?

אפליקציות רבות מתיימרות לזהות האם מישהו נוסף מאזין לנייד. בפועל, מדובר בפיתוחים של מתכנתים המסתמכים על איתור תוכנות ישנות שהיו משמשות בעבר למעקבים. כיום, האפליקציות מתוחכמות יותר, והרבה פחות קלות לזיהוי. אנו מקפידים להתעדכן כל העת בחידושים האחרונים בתחום, ולזהות את הסיכונים הרלוונטיים לבעלי טלפונים נייד נכון להיום. הבדיקה אורכת מס שעות במעבדה.

לקבלת מידע נוסף על בדיקת האזנה לנייד פנו למשרד רז חקירות דרך האתר או בטלפון 03-956-6060